It only takes 40 seconds

Ligger hemma i sängen med datorn i knäet. Min kära vän, Jessie är också hemma idag så jag bad henne springa hit lite snabbt för att hämta USB minnen så hon kunde lägga in alla bilder hon har från våren/sommaren 2010 som vi tagit, som jag sedan troligen kommer att lägga upp här på bloggen. Förhoppningsvis sitter hon hemma och fixar det nu. Sen får jag väl tvinga hit henne igen så hon kan lämna dom till mig igen. Det är lite synd att det är hon som får springa men jag har ju åkt på influensan så jag håller mig inne, men det tar ju ändå bara ca 40 sek för henne att springa hit så det är nog ingen fara. Får vi hoppas. Så länge får ni en bild på mig och Jessie när vi kryssade förra sommaren. Men när jag får bilderna och letar upp mina bilder så kommer jag lägga upp massor med härliga bilder som har massa minnen med sig!


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0