Typ av killar jag faller för

När det kommer till killar så skulle jag nog säga att jag är väldigt kräsen, det har jag alltid varit och förmodligen så kommer jag alltid att vara det också. 

Men till frågan. Jag vet inte riktigt vilken "typ" av kille jag faller för. Hade jag svarat på det för ca 1 år sedan hade det nog vart: Långa, smala, långhåriga, bruna ögon, piercingar, tatueringar..
Men det stämmer inte riktigt in längre. Men killen måste vara lång, det är viktigt! Tror inte jag skulle kunna ha en kille som är kortare, vilket kanske inte är så schyst, men det är inget jag kan göra åt. Men nu ska vi aldrig säga aldrig. Kanske att jag ändrar mig, men inte som det ser ut nu. Killen måste vara smal också. Långt, kort eller snaggat spelar inte så stor roll. Men måste nog ändå säga att antingen halv långt eller snaggat.. När det kommer till ögonen spelar ögonfärgen ingen roll längre. Ögonen är nog det första jag kollar in, killen måste ha fina ögon. Har han inte ögon som "tilltalar" mig så ger jag inte killen en chans, tyvärr.

Självklart är det personligheten som är det viktigaste. Gillar killar som är öppna, o kan visa känslor. Som har humor och som jag kan vara mig själv med och känna mig trygg.

En kille som sjunger o spelar gitarr faller jag väldigt lätt för. Jag älskar det!

När jag sitter och läser igenom det här inser jag att jag har sjukt många krav, egentligen. Har säkert inte fått med alla heller. Känns lite hemskt att jag har så stora krav men vi alla har väl krav.

Min drömkille är jag helt säker på. Det kommer jag aldrig tvivla på. Och det kommer aldrig ändras. Han är och förblir perfektion för mig. Bill Kaulitz.


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0