Första Inlägget 2011

Det här blir första inlägget detta år. Jag håller på med en ny design som kommer läggas upp inom kort.
2011 har börjat riktigt bra faktiskt. Sovit länge så här sista veckan på lovet, vart med vänner. 
Nyår var också grymt! Känner att detta år kommer bli fantastiskt. Jag ska försöka bli bättre med uppdateringen här på bloggen också. Kände att jag inte orkade skriva, hade inget att skriva om, inget vettigt i alla fall. Det hände så mycket runt omkring sommaren/hösten 2010. Hade ingen ork eller lust, ville bara vara för mig själv, försöka hitta mig själv. Kände ett tag att jag tappat greppet. Visste inte riktigt vad jag ville. Eller hur mycket jag orkade. Men nu är det ett nytt år, vilket innebär nya tag. Jag ska inte låta något eller någon stoppa mig iår. Jag ska vara mig själv, och tänka på vad som är bäst för mig i första hand. Så jag inte tappar bort mig själv igen. Jag vet att jag är starkare än så. Jag ska bevisa att jag kan, för nu har jag viljan. Viljan att bli starkare!
!! Ha ett grymt jäkla 2011 nu!
Nu ska jag fixa lite på designen. Ha ett grymt 2011 nu.


Kommentarer
Postat av: maisah♥

fin blogg !:D

2011-01-04 @ 16:06:13
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0