Who I am today ain't so far from yesterday

Hej!
Nu är jag hemma igen. Hade en riktigt bra vecka i Grekland. Mycket sol, bad & shopping. Jag tog lite bilder som kommer komma ut här på bloggen lite senare. Men som det ser ut just nu så kommer jag inte hinna det på några dagar. Men jag lovar att dom kommer ut så fort som möjligt. Imorgon åker jag bort igen, men denna gång på en kryssning, så jag är hemma igen på fredag. Men det ska bli riktigt härligt. Spa kryssing & mycket sol (förhoppningsvis).
 Imorgon kommer även min älskade vän Zahra hem rfån London, där hon har vart i nästan två månader. Gud vad hon har vart saknad. Det ska bli så roligt att träffa henne igen.
 Som ni kanske märkt så har blogeen legat nere et tag , men det har endast vart för att jag hållt på fixa en ny design, som nu nästan är helt klar. Kände för något helt nytt denna gång och inte bara små saker. 
Hoppas ni har en riktigt bra sommar, med myck sol & bad.
Ni får en bild från valborg, på mig & Zahra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi hade det toppen bra mycket sol och bad

och väldigt mycket stenar och höga vågor men mysigt va det, skönt med våra kvälls promenader och va vackert det var med solnegången i Turkiet ja vad kan man mer önska sig

Kram Mamma.

2011-07-07 @ 07:27:49
Postat av: Saga

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 06:18:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0