Spex

Hallå! Det var ett tag sen jag skrev här, av många anledningar. Mycket läxor, prov, o lite annat som har hänt vilket har gjort att jag inte orkat, velat eller kunnat blogga, men nu hoppas jag att jag kan komma tillbaka och skriva lite mer. Blogg.se har ju äntligen(!!) skaffat en app så nu kan jag blogga ifrån min iphone, super skönt enligt mig. Då det betyder att jag kan blogga massa mer, var som helst. Hur bra är inte det liksom?
Sen sist jag skrev har det hänt mycket, kommer dock inte skriva så mycket om det, men jag var ju på Jedward konserten, och det kommer jag skriva lite mer om i senare inlägg.
I fredags så hade vi skolfotografering, vanligt o spex. Vi i klassen hade inte så lång tid att förberedda oss för vilket tema vi skulle ha men kom i alla fall fram till militär/Robinson. Så här kommer två bilder på mig o Rebecka, vi valde att vara Robinson. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0