Allt kommer alltid att vara förstört!

Vem tror du att du är? Tror du att du komma tillbaka 4 månader senare och tro att allt är som det en gång var? Isåfall tror du så in i helvete fel! Ingenting kommer vara som det var. Jag hatar dig. Verkligen HATAR. Du förstörde mitt liv en gång i tiden. Jag tänker inte vara lika svag denna gång och låta sig förstöra ännu mer. Du är inte värd det. Du är inte värd min tid. Jag har insett att du inte är värd mig eller någon annan i min närhet. Allt du förstörde kommer alltid att vara förstört. Kommer inte gå att reparera. Aldrig. Du är inte värd min tid!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du har så rätt denna person är inte värd dig skall hålla sig långt borta från dig den som sårar dig skall hålla sig borta från dig

kram från moster

2011-02-12 @ 15:11:26
Postat av: Louise

Allt bra idag då? :)



// fd louiseelinore.blogg.se

2011-02-12 @ 16:22:04
URL: http://louiseelinore.myshowroom.se
Postat av: Jessie

Ärre den jag tror? :D.. Iså fall.. GIRL POWER!

2011-02-14 @ 20:00:23
URL: http://kipfer.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0