I Promise..

Ibland funderar jag på hur många det är som menar det dom säger. Jag har många vänner som säger jätte fina saker, o säger hur mycket dom gillar/älskar än... Men hur många menar det egentligen? Flera gånger så säger någon i ens närhet någonting men sen när det väl kommer till kritan så visar det sig att det inte alls är så. Jag har flera gånger vart med om follk som säger "förlåt, det ska aldrig hända igen. Jag lovar".. Men sen tar det bara några dagar så händer det i alla fall. Och det fortsätter om och om igen. Då börjar man seriöst undra vad det är frågan om.
 Jag är själv ingen ängel, som gör allting rätt. Jag gör lika många misstag som alla andra, så jag anser mig absolut inte att jag är bättre än någon anna. Verkligen inte. Men sen insåg hur otroligt ledsen och sårad jag blev av att någon i min omgiving gjorde så här mot mig eller någon annan, så lovade jag mig själv att jag skulle tänka på det. Att inte göra likadant. Jag har nu insett hur dåligt jag faktiskt mådde av alla dessa som ständigt svek mig, gång på gång. 
 På sista tiden har jag vart lite svår att nå, isolerat mig lite grann. Men det är för att jag försökt hitta mig själv, försökt finna det som gör mig glad och lycklig. Har väl lite glömt bort det som betyder så mycket för mig.
 Vet inte riktigt hur jag ska avrunda detta inlägg.. så det får bli - Ta hand om er allihopa!


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0